קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

מה התדירות לביצוע טיפול ניקוי פיח מהמנוע?

במאמר הבא נדבר על היתרונות של ניקוי פיח במנוע, כל כמה זמן צריך לבצע את הפעולה הזו ולאילו רכבים השירות הזה נועד.

ניקוי פיח מהמנוע זו אחת הדרכים הטובות ביותר ככל הנראה לשמור על חייו של המנוע לאורך הזמן

ניקוי פיח מהמנוע זו פעולה פשוטה כל כך ועדיין אנחנו רואים הרבה פעמים בעלי רכבים נמנעים מלהביא לכך שתתרחש. אנחנו לא יכולים להאשים בזה אף אחד כמובן.

אנחנו בעצמנו מבינים בהחלט כי כל פעולה שהיא כביכול דורשת מאיתנו לתאם זמן מיוחד, לדאוג לכך שתתרחש, כל אלו עלולים בקלות להישכח בתוך שורה ארוכה של משימות היום, יום.

אבל, אל תשכחו, כי בניגוד לכל מיני משימות קטנות, דווקא ניקוי פיח במנוע הוא הדבר שיכול למנוע מכם להוציא הרבה כסף על הרכב שלכם שלא לצורך.

ניקוי פיח מהמנוע הוא מה שמבצעים אחת לשנה

ניקוי פיח במנוע הוא מה שצריך לבצע אחת לשנה. יש מי שעלולים לחשוב על תדירות גבוהה מדי.

אבל זה המקום להגיד כי מדובר על פעולת תחזוקה חשובה כל כך, כזו בעלת משמעות במידה ניכרת, כך שמדובר על מה ששווה להקפיד עליו כדי להגיע לתוצאות טובות וכדי לשמור על הרכב שלכם במצב טוב לאורך הזמן.

מה גם שחשוב לציין כי התהליך של ניקוי פיח במנוע הוא שירות שמגיע עד אליכם הבית, אצלנו בקרבון קלין טק, כך שמדובר על מה שלא דורש מכם לשום מאמץ מיוחד ולכן פשוט אין שום סיבה לא להזמין אותו פעם בשנה.

האם יש סימנים לכך שיש להזמין שירות של ניקוי פיח למנוע?

התשובה לכך היא כן. ישנם סימנים שיכולים להעיד על כך שהמנוע כבר הגיע למצב בו יש לבצע ניקוי פיח למנוע באופן מקצועי כדי לשמור על הרכב מנזקים עתידיים.

בדרך כלל הסימנים יהיו 'רכב לא סוחב בעליות', כשקשה להתניע בעליות, זה ירגיש כאילו משהו פשוט לא עובד. סימנים נוספים יכולים להיות צריכה גבוהה יותר של דלק, מה שהמנוע ישאף אליו במטרה ליצור עוד אנרגיה כדי לחפות על העובדה שהוא פשוט לא מצליח לתת את התפוקה הנורמלית.

בנוסף, אנחנו יכולים לראות עליה דרמטית בשיעור זיהום האוויר שנפלט מהרכב. הרבה פעמים, אגב, קורה שהרכב ממש לא יכול לעבור טסט ורק אחרי ביצוע של ניקוי פיח במנוע מידת זיהום האוויר יורדת במידה כזו שניתן להשתמש שוב ברכב בלי שום בעיה אחרי שעבר טסט.

כמה עולה השירות?

קרבון קלינינג, כאמור, ניקוי פיח במנוע החל מ-550 ש"ח, תלוי במקרה. קורה שהמנוע פשוט גדול במידה כזו שהעבודה פשוט מורכב בהרבה והתוצאה של זה מקבלת ביטוי במחיר עבור השירות שתקבלו בסופו של דבר.

כאמור, השירות מגיע עד אליכם הביתה וגם אם נדמה לכם שהמחיר גבוה, בסופו של דבר, ניקוי פיח במנוע זה פשוט הרבה יותר זול ומשתלם מאשר לבצע שורה של תיקונים חדשות לבקרים רק משום שלא התבצעו שורת עבודות התחזוקה שהיו צריכות להתבצע לכתחילה.

חשוב להפקיד את העבודה בידיים מקצועיות

כאן המקום לציין כי אין שום תחליף לביצוע ניקוי פיח מהמנוע באופן מקצועי על ידי מכונאי רכב מיומן. אין שום תרסיס או תכשיר שיכול לתת לנו את המענה לו אנחנו זקוקים, וודאי לא כזה שנותן איש מקצוע מיומן.

אל תשכחו כי בדרך כלל מדובר על מה שעלול להביא אפילו נזק במידה רבה יותר. שכן נדמה לנו שעשינו משהו כדי לשמור על הרכב מפני נזקים עתידיים, כשבפועל לא באמת עשינו דבר.

שירות מקצועי שמגיע עד אליכם לבית

קרבון קלין טק מחכים לכם כדי לתת שירות מקצועי ומיומן לכל אורך הדרך. נשמח לעזור לכם ולהושיט יד בדמות מכונאי רכב מיומן ומקצועי שנעזר במכשירים מתקדמים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

5/5 - (16 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן