קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

מה היתרונות לניקוי פיח במנוע?

כלי הרכב שלנו הוא הרבה יותר מאשר כלי רכב, הוא הרבה יותר מאשר היכולת שלנו להגיע באופן עצמאי מנקודה אחת לאחרת. מדובר על מה שרבים מאיתנו מייחסים אליו רגשות עמוקים ממש. הרי מדובר על מה שמאפשר לנו להיות עצמאיים ולהגיע לכל מקום בו רק נבחר.

סוף מעשה במחשבה תחילה

בלי להתחשב באף אדם אחר, יש משהו ברכב שנותן לנו את התחושה שאנחנו יכולים לעשות הכל בערך. זו כנראה גם הסיבה בגינה רבים משקיעים ובוחרים שורה של אביזרים לעיצוב הרכב, גם אם מדובר בסך הכל על מכונה שנועדה להביא אותנו פשוט ממקום למקום.

אבל, מה שמפתיע אולי יותר, הוא שאותם האנשים, מי שמשקיעים שעות ארוכות בניקוי הרכב שלהם מבחוץ ומבפנים, לא מבצעים את כל אותן פעולות אחזקה פשוטות (כמו ניקוי פיח במנוע) שנועדו בסופו של דבר להבטיח שהרכב שלנו יאפשר לנו ליהנות ממנו גם בעוד הרבה זמן בלי שום תקלה. על יתרונות הטיפול ועוד במאמר הבא שלפניכם.

קרבון קלינינג זו הדרך שלכם להבטיח כי הרכב שלכם יאריך ימים

לפני שנדבר על האופן המדויק בו קרבון קלינינג יכול לאפשר לרכב שלכם פשוט להאריך ימים, כדאי להזכיר כי בחיים, ככלל, תמיד נכון יותר למנוע בעיה מאשר לנסות לפתור אותה לאחר שהתרחשה.

כדי שאדם לא יהיה חולה כדאי לו להקפיד על אורח חיים בריא, כדי שהמפתח ימשיך לנעול את הדלת, כדאי לשמן את המנעול ואת הצירים באופן קבוע.

כאשר אנחנו מדברים על מניעה של תקלות בהמשך הדרך במקרה של רכב, מדובר על ניקוי פיח מהמנוע.

הרכב שלנו נע באמצעות בוכנות שמניעות את הגלגלים. הסיבה בגינה הבוכנות יכולות לבצע את הפעולה הזו נעוצה באנרגיה של חום הנוצרת באמצעות שריפה של דלק באופן מבוקר, במנוע הרכב.

התוצרים של השריפה הזו אלו חלקיקי פיח שנדבקים לשמנים הממוקמים במנוע כדי לאפשר לבוכנות לזוז בקלות ובלי בעיה.

עם הזמן, ככל שהרכב נמצא על הכביש לאורך זמן רב יותר, התוצאה היא פיח שמצטבר על החלקים השונים במנוע ומונע ממנו להמשיך ולתת לנו את המענה הנדרש.

אז מה היתרונות של ניקוי פיח מהמנוע?

מעבר לעובדה שהניקוי הזה מאפשר לרכב להאריך ימים כי הוא מונע תקלות, כפי שציינו קודם לכן, היתרונות הנוספים של הפעולה הם:

הפחתה של זיהום האוויר שנפלט מהרכב

אין מי שלא יודע כי לנשום פיח שיוצא מרכב זה לא הדבר הבריא ביותר שאפשר לעשות. כאשר המנוע נקי, אנחנו מצמצמים את כמות הפיח שיוצא מהרכב בסופו של דבר.

שמירה על הממיר הקטליטי משחיקה

הממיר הקטליטי נמצא שם כדי להפחית את זיהום האוויר שנפלט מהרכב. כאשר אנחנו מורידים את האחוזים של הפיח שיוצא מהרכב, אנחנו, מטבע הדברים, שומרים בצורה טובה יותר על הממיר הקטליטי.

הפחתה של עד 25% מצריכת הדלק השוטפת

כשהמנוע לא מצליח לעבוד כמו שצריך, כאשר 'הרכב לא סוחב בעליות', הרבה פעמים בעקבות הצטברות של פיח במנוע, אנחנו צריכים יותר אנרגיה שתעזור לנו להניע את הרכב. מכאן שימוש גובר בדלק. אין ספק כי ניקוי של פיח מונע את השימוש המוגבר בדלק ופשוט חוסך לנו עלויות.

חיסכון לטווח ארוך

לא רק שאנחנו חוסכים את התשלום על הדלק שאנחנו צריכים לשלם כדי לאפשר לרכב להמשיך ולתת לנו את התפוקה הנדרשת, אלא שאנחנו מונעים תקלות עתידיות שעלולות להוביל אותנו להוצאות גבוהות בלי אזהרה  מוקדמת.

ניקוי פיח במנוע אצל קרבון קלין טק

אנו בקרבון קלין טק ממליצים של ניקוי פיח במנוע פעם בשנה לרכב שעבר את 30 אלף הקילומטרים הראשונים.

אנחנו נותנים שירות של ניקוי פיח במנוע עד הבית ואנחנו נשמח לתת שירות משתלם גם עבורכם. עלות השירות הינו מתחיל מ-550 ₪ ומשתנה, תלוי בגודל המנוע ובמשך הזמן בו הרכב היה על הכביש עד לניקוי. לכל שאלה אנחנו כאן.

5/5 - (17 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן