קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח מהמנוע בסביון

ניקוי פיח מהמנוע בסביון

✔️ ניקוי פיח מהמנוע בסביון!

☑️ מומחים בקרבון קלינינג למנוע בסביון

✔️ מתאים לכל סוגי הרכבים.

☑️ ייעוץ טלפוני חינם עם נציג מטעמנו.

✔️ מחירים הוגנים ושירות אדיב.

ניקוי פיח מהמנוע בסביון עד הבית

אמנם המכונית שלנו לא נתפסת בעיני רבים מאיתנו בתור מכונה מורכבת, אבל אם נניח את הדברים על השולחן באמת יש מקום לראות ברכב שלנו מכונה שצריכה לתת לנו מענה מורכב תוך שימוש בחלקיה השונים כדי להצליח להביא אותנו מנקודה אחת לאחרת. כדי שהנס הזה יתרחש, כדי שהמכונה תעבוד כמו שצריך, אנחנו צריכים להבטיח שאנחנו מבצעים את כל פעולות התחזוקה הדרושות לנו.

בין היתר, ניקוי פיח מהמנוע בסביון הוא תהליך חשוב שיבטיח כי המנוע של הרכב לא יישחק לאורך הזמן ויפגע ביכולת של המכונית לתת לנו את המענה הדרוש לנו. אנו מבצעים ניקוי פיח מהמנוע בסביון עד בית הלקוח.

קרבון קלין טק – ניקוי פיח מהמנוע בסביון

אם אתם מחפשים מי שיש להם כבר חמש עשרה שנות ניסיון במכונאות רכב בנוסף על חמש שנות ניסיון בתחום של ניקוי פיח מהמנוע בסביון, אתם נמצאים במקום הנכון. טיפול ניקוי מנוע קרבון הנעשה אצלכם בבית באמצעות מכונאי רכב מורשה, זו המומחיות שלנו.

אנחנו נשמח לעזור לכם להפוך את הרכב שלכם לכזה שיכול לתת לכם מענה לפרק זמן ארוך באופן יעיל ותקני, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ואנחנו נגיע עד אליכם במהירות לכל מקום בסביון עם ניידת השירות שלנו.

למה צריך לבצע ניקוי קרבון למנוע?

שאלת השאלת היא מתי צריך לבצע ניקוי פיח במנוע תהליך של ניקוי פיח במנוע הוא מה שאנחנו נעזרים בו כתוצאה מתופעה שקיימת בכל רכב שאתם רואים על הכביש. הסיבה בגינה הרכב שלנו יכול להביא אותנו מנקודה אחת לאחרת, נעוצה בעובדה כי ישנה אנרגיה שמאפשרת לגלגלים לנוע על הכביש. האנרגיה הזו מופקת בזכות שריפה של דלק המתרחשת בתוך המנוע כדי לאפשר את יצירת האנרגיה הזו.

כאשר השריפה מתרחשת, מולקולות קטנות של שמן נדבקות ביחד עם פיח שנאסף אל תוך המולקולות הללו, לדפנות המנוע. ניקוי מנוע מפיח בסביון הוא ניקוי של אותם חלקים קטנים שהולכים ומצטברים בין החלקים השונים של המנוע ומונעים את הפעילות התקינה שלו.

אם המנוע מלא פיח הוא לא יעבוד כמו שצריך, ניקוי פיח ברכב זה הכרחי

כל אחד מאיתנו מכיר את התחושה הזו, בשלב מסוים הרכב כבר לא נותן לנו את המענה שנתן בעבר. אנחנו ממש יכולים להרגיש שהרכב לא סוחב, עושה רעשים משונים ועוד. כאשר אנחנו מבצעים ניקוי פיח במנוע בסביון, כמו גם ניקוי מנוע רכב פנימי מפיח, אנחנו מאפשרים לחלקים השונים של המנוע לעבוד בצורה טובה יותר.

הרבה פעמים ההצטברות של הפיח פשוט מפריעה למכניקה לעבוד כמו שצריך, לחלקים השונים במנוע לנוע באופן בו היו אמורים לעבוד בעבר. כך שכאשר אנחנו מבצעים ניקוי פיח במנוע בסביון אנחנו לא רק מאפשרים למנוע לעבוד טוב יותר, לא רק משפרים את ביצועי הנהיגה וחווית המשתמש, אלא אנחנו גם מאפשרים חיסכון משמעותי של דלק, עד כ-25% ירידה בצריכת הדלק.

חישבו על כך, כאשר הרכב מתאמץ, כאשר המנוע לא מצליח 'לסחוב', אנחנו צריכים יותר אנרגיה שתאפשר לו לעבוד כנדרש. ניקוי פיח מהמנוע פותר לנו את הבעיה הזו ומחזיר את הרכב למה שהיה בעבר.

ניקוי פיח מהמנוע בסביון
ניקוי פיח מהמנוע בסביון

ניקוי פיח במנוע פעם בשנה מאפשר לכם למנוע תקלות בטווח הארוך

הרבה פעמים שואלים אילו סוגי רכבים זקוקים לטיפול לתהליך של ניקוי פיח במנוע בסביון. אנחנו תמיד אומרים שכל רכב שנסע מעל שלושים אלף קילומטרים צריך לעבור תהליך כזה של ניקוי פיח מהמנוע בסביון פעם בשנה לפחות. הסיבה לכך היא שכאשר אתם דואגים לטיפול הזה, פעם בשנה, אתם מבטיחים שהרכב לא יסבול משורה של תקלות בטווח הארוך.

הרי כל מי שמחזיק ברכב מכיר את התופעה הזו היטב, הרבה פעמים אנחנו לא ממש יכולים לצפות את התקלות שעלולות להתרחש, את הכמות של הכסף שנצטרך לשלם כדי לפתור את מה שהיינו יכולים למנוע לכתחילה. ניקוי פיח מהמנוע בסביון מבטיח שלא נמצא את עצמנו במוסך שוב ושוב בזמנים שלא התכוננו אליהם מראש.

ניקוי פיח במנוע בסביון שומר על הממיר הקטליטי של הרכב שנמצא שם כדי להפחית את זיהום האוויר הנפלט מהרכב, מה שכמובן מאפשר לנו להוריד במידה משמעותית את כמות זיהום האוויר שהמנוע מייצר ושאנחנו, בתור נהגים, צריכים לנשום.

כאשר השירות מגיע עד הבית הכל הרבה יותר נוח

זה נכון, אין מי שיש לו באמת את הסבלנות לקרוא עבור ניקוי פיח מהמנוע עד הבית בסביון. בדרך כלל קרבון קלינינג נשמע לנו כמו עוד משימה בתוך שורת המשימות הנוספות שאנחנו צריכים לעמוד בהן בחיי היום יום שלנו. אבל, חשוב שנזכור כי אנחנו חייבים לדאוג לתחזוקה של הרכב שלנו בראש ובראשונה משום שאנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו מבזבזים זמן על עבודה מיותרת.

אולי כאן גם המקום לציין כי בשוק אפשר למצוא שורה של 'תחליפים', כמו ספריי למנוע וכל מיני מוצרים שלא באמת נותנים לכם את הפיתרון האמיתי שאתם מחפשים. לא רק שהשימוש בתכשירים מהסוג הזה הוא לא מה שעוזר אלא שהפעולה הזו עלולה להביא הרבה יותר נזק בסופו של דבר.

הרי אתם חושבים שאתם עושים את מה שהרכב שלכם צריך, אבל בפועל, זה לא עושה שום דבר. כך שבלי קרבון קלינינג בסביון על ידי מקצוענים, תמצאו את עצמכם חוזרים שוב ושוב למוסך.

ניקוי פיח במנוע מחיר בסביון – מה העלות?

ניקוי פיח מהמנוע מחיר בסביון מעסיק ולא סתם, משום שמדובר על שירות שמגיע עד הבית וכזה שנערך על ידי מכונאי רכב מקצועי ומנוסה, נדמה הרבה פעמים כאילו מדובר על עבודה שדורשת משאבים רבים ולא מעט כסף. אבל אנחנו כאן כדי להפריך את הטענה הזו בדיוק. לא רק שתמיד טיפול שנעשה מתוך מודעות ולא כאשר מגלים שאותו רכב לא סוחב בעליות הוא תמיד טיפול זול יותר, אלא שאנחנו מאפשרים לכם לקבל טיפול מקצועי במחירים משתלמים במיוחד.

טיפול לניקוי פיח מנוע בסביון החל מ-450 ₪ והכל בהתאם לסוג הרכב, הקילומטר שעבר ועוד. המחיר יכול להשתנות כתוצאה מנפח המנוע ומהקילומטראז' שמצביע על כמות הפיח שהצטברה במנוע לאורך הזמן. כאמור, אנחנו מודעים היטב לעובדה שיש נטייה לשמור את הדברים עד לרגע האחרון, אבל ניקוי פיח במנוע יכול לחסוך לכם כסף רב כל כך, כך שלא היינו מוותרים על קבלת שירות מוקדם ככל הניתן.

ניקוי פיח במנוע בסביון – מחירים מחיר (לפני מע"מ)
רכבים פרטיים 450-800 ₪
רכבים מסחריים 600-1200 ₪
אופנועים 800 -450 ₪
משאיות, טרקטורים, אוטובוסים 800-2000 ₪

אם הרכב שלכם לא עובר טסט בגלל זיהום אוויר גבוה, יכול להיות שזו הסיבה

לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מגיעים עבור ניקוי פיח מהמנוע בסביון במקרים בהם נדמה כאילו הסיבה לתקלה היא מורכבת, כאשר הסיבה היא כמובן פשוטה. כשלא עוברים טסט הרבה פעמים לקוחות חושבים שהם חייבים לקחת את הרכב למוסך לטיפול שלוקח הרבה זמן ועולה לא מעט.

אנחנו יודעים להגיד כי קודם כל צריך לבדוק האם צריך לבצע ניקוי פיח מהמנוע בסביון. אתם לא יכולים בכלל לדמיין כמה לקוחות שמחו לשמוע שהפיתרון הוא פשוט ניקוי פיח במנוע עד הבית בסביון ולא מה שדורש מהם להביא את הרכב למוסך.

קרבון קלין טק – החברה המובילה לניקוי פיח מהמנוע בסביון

קרבון קלין טק, ניקוי פיח מהמנוע עד הבית זו חברה שעוסקת כבר כחמש עשרה שנים בתחום מכונאות הרכב ובחמש השנים האחרונות נכנסה לעולם של ניקוי פיח מהמנוע. החברה היא חברה מקצועית שנעזרת במיכשור מתקדם כדי לבצע ניקוי פיח במנוע בסביון באופן מקצועי ואחראי.

הטיפול מתאים לכל סוגי הרכבים בין היתר אנחנו מבצעים ניקוי פיח מנוע דיזל, ניקוי פיח מנוע בנזין, ניקוי פיח במנוע בסביון של רכבים מסחריים והוצאה של הצטברות פיח במנוע באופנועים וכיוצא באלו. אנחנו גאים לספר כי אנחנו משרתים בכל שנה מאות לקוחות ישראלים בכל רחבי הארץ שנהנים משירות מקצועי ואדיב.

כאמור, הרכב שלנו הוא כלי חשוב והכרחי עבור הפעילויות הפשוטות ביותר בחיי היום יום שלנו. ניקוי פיח במנוע בסביון הוא צעד פשוט ויעיל שיבטיח כי הרכב שלכם ימשיך לעבוד מצוין גם בהמשך.

5/5 - (29 דירוגים)

ידוע שהרכב שלנו עובר הרבה ק"מ בשנה, אפשר לומר אפילו עשרות אלפים במהלך השנה.

עם הזמן נוצרות שכבות של פיח ובוצה בחלקי המנוע מה שמוביל לבסוף לבלאי מואץ של החלקים, צריכת דלק גבוהה, ירידה באיכות חוויית הנהיגה ועוד.

בדיוק בשביל זה נועד הטיפול לניקוי פיח, בעזרתו ניתן להחזיר את הרכב ואת המנוע בעיקר לביצועים מיטביים ולשמור על החלקים השונים במנוע.

באתר שלנו ניתן לראות את טווח המחירים לניקוי פיח מנוע. 

נציין שלכל רכב מחיר משלו, מכיוון שעלות הטיפול נקבעת בהתאם לכמות הק"מ שהרכב עבר, נפח המנוע, שנת ייצור ועוד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת ניתן ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר ונשמח לעזור.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

אזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן