קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח ממיר קטליטי

ניקוי פיח ממיר קטליטי נשמע כמו סינית עבור רבים שלא מגיעים מתחום הרכב ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי להסביר את המושג שבאמת עלול להיות מבלבל לא פעם. ניקוי פיח הוא תהליך בו אנחנו פותחים את המנוע של הרכב ולמעשה מנקים אותו מהתוצרים של שריפת הדלק שהתרחשה במנוע כדי לאפשר לגלגלים לנוע ולתת לנו את המענה שלשמו המכונית שלנו נוצרה.

השריפה של הדלק מייצרת בין היתר פיח

שהיינו מצפים שיצא דרך האגזוז של הרכב. אבל, משום שאף פעם אנחנו לא יכולים לדאוג לכך שהפיח ייפלט מהמנוע בשיעור של 100%, ישנו אחוז קטן שנותר דבוק לחלקים שונים בתוך המנוע.

לאורך הזמן הפיח עלול למנוע מהמכונית לתת את המענה הטוב ביותר ולכן יש לבצע ניקוי של הפיח הזה אחת לשנה עבור רכב שעבר 30 אלף קילומטרים על הכביש.

עד כאן הכל טוב ויפה, אבל מה זה ממיר קטליטי?

מה זה ממיר קטליטי ואיך הוא קשור לתהליך של קרבון קלינינג?

ממיר קטליטי הוא צינור קטן שמחובר לצינור האגזוז של הרכב. אנחנו לא ניכנס לפרטים שמעניינים בעיקר מכונאי רכב ומי שמכורים לדבר, אבל אנחנו כן נגיד שהתפקיד של אותו ממיר קטליטי הוא לאפשר הפחתה במידה משמעותית של כמויות זיהום האוויר הנפלטות מהרכב.

משום שהפיח ממשיך לעבור דרך האגזוז וגם דרך אותו ממיר קטליטי, עם הזמן, חלקים של פיח נדבקים לממיר הקטליטי ומורידים מהאפקטיביות שלו.

אנחנו ממש יכולים להקביל את התופעה לניקוי הבית. כשחלון מתחיל להתמלא באבק אנחנו לא יכולים לראות דרכו כמו שצריך, כך גם בכל הנוגע למנוע של כלי רכב.

אם אנחנו לא נבצע את הפעולות הדרושות לנו כדי לנקות את המנוע אחת לשנה לפחות, התוצאה היא רכב שפולט זיהום אוויר בשיעור גבוה יותר ובעיקר, רכב שלא נותן לנו את המענה לו אנחנו זקוקים.

כבר היו מקרים ולא פעם, בהם ניקוי פיח מהמנוע פשוט, הוריד בשיעור גבוה את זיהום האוויר שנפלט מהמנוע מה שאיפשר לרכב לעבור את הטסט המיוחל.

חשוב שאת העבודה יבצעו אנשי מקצוע המבינים בתחום

מדובר על תחום פרוץ. לא פעם יש מי שמנסים למכור כל מיני תכשירים שכביכול מאפשרים ניקוי של הרכב בקלות ובלי בעיה ויש מי שמבטיחים ניקוי פיח מהמנוע במחירים משתלמים.

ולמעשה, בסופו של דבר, יוצרים הרבה יותר נזק מתועלת. אנחנו רוצים לשמור על כלי הרכב, זו הסיבה בגינה אנחנו מזמינים את השירות לכתחילה.

לכן, חשוב מאוד לשים לב ולהקפיד לבחור אנשי מקצוע מנוסים בלבד שיתנו לנו את השירות אותו אנחנו מחפשים.

כמה עולה ניקוי פיח מהממיר ואיפה אפשר לעשות את זה?

ניקוי פיח מהמנוע זה לא שירות שאתם צריכים לצאת עבורו מהבית. מכונאי רכב מנוסים יגיעו עד אליכם ויבצעו את העבודה במכשירים מתקדמים.

המטרה היא, כאמור, לשמור על חיי הרכב שלכם לאורך זמן תוך שאתם צריכים לעבוד לשם כך מעט ככל הניתן.

מחיר ניקוי פיח מהממיר הקטליטי החל מ-550 ₪, ישנם מצבים בהם המחיר עולה במעט, כאשר מדובר על מקרה בו לא נערוך ניקוי למנוע לאורך תקופה ארוכה מאוד, של כמה שנים או במקרה בו מדובר פשוט על מנוע גדול מיוחד.

השירות מומלץ עבור כל סוגי הרכב, מרכבים מסחריים ועד אופנועים.

ניקוי פיח מהממיר הקטליטי עושים אצל המקצוענים של קרבון קלין טק

אם אתם מחפשים מי שמתמחים בתחום הרכב כבר 15 שנים ומי שבחמש השנים האחרונות מבצעים ניקוי פיח מהמנוע בעזרת מכשור מתקדם, הרי שאתם במקום הנכון.

אנחנו נשמח לשלוח את אחד ממכונאי הרכב המקצועיים שלנו עד אליכם הביתה ולהעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ומיומן. לכל שאלה ולהתייעצות.

אנחנו זמינים דרך אתר האינטרנט או דרך הטלפון שלנו. אל תתמהמהו, הרכב שלכם זקוק לניקוי הזה עכשיו.

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן