קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

קרבון קלינינג בקרני שומרון

קרבון קלינינג בקרני שומרון

✔️ שירותי קרבון קלינינג בקרני שומרון עד הבית!

☑️ מומחים בניקוי פיח מהמנוע בקרני שומרון.

✔️ משתאים לכל סוגי הרכבים (דיזל ובנזין).

☑️ ייעוץ טלפוני חינם עם מכונאי רכב.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

קרבון קלין טק – שירותי קרבון קלינינג בקרני שומרון עד הבית

העבודה שלנו היא לאפשר לכם ליהנות מהאופציה של קרבון קלינינג בקרני שומרון באופן הפשוט והנוח ביותר שאפשר. בדיוק בגלל זה אנחנו מגיעים עם מכשור מתקדם ואנשי מקצוע מעולים, מכונאי רכב מצטיינים, עד לבית הלקוח ומאפשרים לכם ליהנות משירות מלא כשאתם למעשה לא צריכים ללכת לשום ויכולים ליהנות מקפה נפלא באותו הזמן.

הצטברות פיח במנוע היא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לתקלות ברכב שאפשר היה למנוע כל עוד בוחרים לבצע קרבון קלין בזמן. אם אתם מחפשים שירות מקצועי של קרבון קלינינג בקרני שומרון, אנחנו כאן.

קרבון קלינינג בקרני שומרון – במה מדובר ומתי נצטרך?

כדי להסביר קצת את המשמעות המכנית של קרבון קלינינג, בואו נדבר רגע על האופן בו עובד המנוע ברכב של כל אחד מאיתנו. זה לא משנה אם מדובר על רכב מסחרי או אופנוע (מאמר בנפרד: אלו סוגי רכבים צריכים לבצע את הטיפול). בסוף, הרכב עובד בזכות אנרגיה שמופקת מדלק אותו אנחנו שורפים בעזרת המנוע. פיח במנוע מצטבר בדרך כלל משום שהשריפה פולטת פיח בכמות מסוימת שפשוט נדבק למולקולות של שמן שנמצא גם הוא במנוע וכך הלכלוך מצטבר על דפנות החלקים השונים במנוע.

בדרך כלל רכב לא סוחב בעליות בגלל שהפיח פשוט מקשה על המנוע להמשיך לעבוד בצורה יעילה וטובה. ניקוי מנוע קרבון ברכב הוא תהליך בו אנחנו נעזרים במכשור מתקדם שמאפשר לנו להוציא את כל הפיח הזה וכך המנוע יכול פשוט להמשיך ולעבוד כנדרש בלי שום בעיה נוספת.

קרבון קלינינג בקרני שומרון
קרבון קלינינג בקרני שומרון

לתהליך של קרבון קלינינג בקרני שומרון יש יתרונות נוספים

קרבון קלינינג בקרני שומרון מאפשר לנו ליהנות משורה של יתרונות נוספים מביצוע טיפול ניקוי פיח. בין היתר אנחנו רואים ירידה של כ-25% בצריכת הדלק. אם חושבים על זה באופן פשוט הנתון הזה לא צריך להפתיע אותו בכלל, הרי כאשר הפיח מצטבר במנוע אנחנו למעשה צריכים להפיק הרבה יותר אנרגיה, כלומר, להיעזר בהרבה יותר דלק כדי לאפשר לרכב לעבוד באותה הצורה.

קרבון קלין בקרני שומרון גם עוזר לנו לשמור ולהסיר פיח מהממיר הקטליטי שתפקידו לשנות את תרכובת הגז שנפלט מהרכב ולהוריד את רמות זיהום האוויר שהרכב פולט. כך שבאופן עקיף, שירותי קרבון קלינינג בקרני שומרון לרכבכם גם מוריד במידה משמעותית את כמויות זיהום האוויר שנפלט מהרכב. הרבה פעמים פונים אלינו לקוחות שפשוט לא עברו טסט בגלל סעיפים שנגעו לזיהום אוויר. קרבון קלין פשוט פותר במקרה הזה את הבעיה בקלות רבה.

ניקוי פיח מנוע קרבון קלין  בקרני שומרון ברכב מונע תקלות עתידיות

ההמלצה שלנו לגבי תדירות הטיפול היא לא לוותר על קרבון קלין בקרני שומרון לפחות פעם בשנה לרכב שחצה את רף שלושים אלף הקילומטרים. הסיבה היא שעל ידי ביצוע הפעולה הזו, על ידי אחזקה שוטפת, אנחנו יכולים לשמר את חיי המנוע ופשוט למנוע שורה ארוכה של תקלות עתידיות.

שכן, כאשר אנחנו לא מטפלים בזמן בתקלות שונות שמתחילות להיווצר במנוע, התוצאה היא שחיקה שסופה השבתה של המערכת כולה. תמיד עדיף למנוע את התקלה העתידית מאשר לנסות לפתור אותה כאשר היא כבר מתרחשת. משום שמדובר על טיפול פשוט כל כך, קרבון קלין שמתרחש אצלכם בבית בקרני שומרון, אנחנו באמת לא מצליחים להבין למה לא לנצל את ההזדמנות ופשוט לדאוג לכך שהעבודה תתבצע. הטיפול מנקה את מגוון חלקי המנוע והטורבו ומבצע ניקוי פיח לשסתומי המנוע ועוד.

קרבון קלינינג בקרני שומרון מחיר הוגן

מחיר קרבון קלינינג בקרני שומרון מתחיל ב-450 ₪ כאשר המחיר משתנה מפעם אחת לאחרת. בדרך כלל הפרמטרים המשמעותיים ביותר הם הנפח של המנוע ומשך הזמן בו הרכב היה על הכביש. אנחנו מצידנו עושים כל מאמץ כדי לדאוג לכך שאתם תיהנו ממחירים משתלמים וגמישים, בהתאם לצרכים שלכם. אבל גם אם נניח ומדובר על טיפול שכעת לא נראה לכם זול במיוחד, האמינו לנו כי המחיר נמוך בהרבה מזה שתשלמו כאשר התקלה שאנחנו יודעים שתתרחש בסוף, תמנע מהרכב להתניע בסופו של דבר.

קרבון קלינינג בקרני שומרון – מחירים מחיר (לפני מע"מ)
רכבים פרטיים 450-800 ₪
רכבים מסחריים 600-1200 ₪
אופנועים 800 -450 ₪
משאיות, טרקטורים, אוטובוסים 800-2000 ₪

ניקוי פיח קרבון קלין מהמנוע בקרני שומרון הוא למקצוענים בלבד

כלי הרכב שלנו הוא אולי מכונה שאנחנו שמים בה את מבטחנו בכביש, אבל בסוף אנחנו מדברים על מכונה עדינה שצריך לדעת איך להפעיל אותה בצורה נכונה. קרבון קלינינג בקרני שומרון שמתבצע בצורה לא מקצועית יכול להיות האחראי לשורה של תקלות שאיש מאיתנו לא היה רוצה לראות אותן.

התפקיד של ניקוי פיח מהמנוע הוא להבטיח שלא תסבלו מתופעה של תקלות עתידיות, לא מדובר על מה שצריך לייצר עבורכם תקלות נוספות שלא היו שם בעבר. אולי זה גם הזמן לציין כי במידה ואתם רואים מוצרים פשוטים, תכשירים שונים עבור ניקוי פיח מהמנוע שמיוצרים על ידי מי שמבטיחים לכם כי מדובר על מה שיפתור לכם את הבעיה.

אנחנו חייבים לספר לכם שאין שום תחליף לשימוש במכונה מקצועית ואמינה בידי מכונאי רכב מומלץ. קרבון קלינינג חוות דעת יכולה להיות רלוונטית רק כאשר מדובר על איש מקצוע שמגיע לרכב שלכם ומבצע את הניקוי באופן יסודי ושלם, מההתחלה ועד הסוף.

קרבון קלינינג בקרני שומרון – הטיפול הטוב ביותר לניקוי פיח מהמנוע

קרבון קלין טק ניקוי פיח מהמנוע עד הבית היא החברה בה אנחנו עובדים, חברה שמתמחה כבר חמש עשרה שנים בתחום מכונאות הרכב ובחמש השנים האחרונות מצטיינת בתהליך של ניקוי פיח מהמנוע בקרני שומרון באופן מקצועי. אנחנו מקפידים על שימוש במכשירים המתקדמים שמציע השוק העומדים בתו התקן הישראלי. נשמח לבוא אליכם עד הבית למתן שירות.

5/5 - (29 דירוגים)

ידוע שהרכב שלנו עובר הרבה ק"מ בשנה, אפשר לומר אפילו עשרות אלפים במהלך השנה.

עם הזמן נוצרות שכבות של פיח ובוצה בחלקי המנוע מה שמוביל לבסוף לבלאי מואץ של החלקים, צריכת דלק גבוהה, ירידה באיכות חוויית הנהיגה ועוד.

בדיוק בשביל זה נועד הטיפול לניקוי פיח, בעזרתו ניתן להחזיר את הרכב ואת המנוע בעיקר לביצועים מיטביים ולשמור על החלקים השונים במנוע.

באתר שלנו ניתן לראות את טווח המחירים לניקוי פיח מנוע. 

נציין שלכל רכב מחיר משלו, מכיוון שעלות הטיפול נקבעת בהתאם לכמות הק"מ שהרכב עבר, נפח המנוע, שנת ייצור ועוד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת ניתן ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר ונשמח לעזור.

מידע נוסף שיעניין אותך

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

אזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן