קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

הרכב מרגיש חנוק? כך תפטרו את הבעיה

חברת 'קרבון קלין טק', היא חברה מקצועית המתמקדת בניקוי מנוע מפיח בכל סוגי הרכבים. העבודה נעשית על ידי צוות עובדים מקצועי ומיומן וכוללת שימוש במכשור המתקדם ביותר. אם אתם סובלים מבעיות שונות במנוע, אם הרכב שלכם כבר עבר מעל 30 אלף ק"מ על הכביש או אם אתם כבר נוהגים ברכב פרק זמן ממושך ועדיין לא ביצעתם את עבודות התחזוקה הדרושות לו, הרי שזה הזמן לפנות ולקבל מענה מקצועי. השירות מתבצע בבית הלקוח ולמעשה, אינכם צריכים להשקיע כל מאמץ, בדרך לשיפור עבודת המנוע ברכב שלכם. מי שלא מכירים את התחום ומי שמעוניינים לשמוע עוד על ניקוי פיח במנוע ועל הסיבות בגינן הרכב מרגיש חנוק, זה הזמן להמשיך לקרוא.

מה גורם לתחושה כי הרכב מרגיש חנוק?

באופן טבעי, רוב הזמן, אנחנו לא חושבים על האופן בו הרכב שלנו עובד. אנחנו רגילים לכך שהוא יודע להביא אותנו מנקודה אחת לאחרת ואנחנו לא מקדישים רגע של תשומת לב, בניסיון להבין איך הוא עובד ומה הוא צריך כדי להמשיך ולספק לנו את השירות הרלוונטי עבורינו.

אבל האמת היא כי על מנת שהרכב יעבוד כנדרש, אנחנו צריכים להוביל לכך שהרבה פעולות יעבדו יחד, בסנכרון מושלם. כדי להבין את הנקודה הזו טוב יותר, אנחנו רוצים להכניס אתכם פנימה, אל תוך המנוע, כדי להבין כיצד זה עובד.

בגדול, כדי שהגלגלים יצליחו לנוע ולהתקדם קדימה, אנחנו צריכים להבעיר אש, באמצעות סיבוב המפתח, אשר בהמשך, מאפשרת לנו לשרוף דלק, מה שמייצר חום רב ואנרגיה, אשר מובילה לתנועה בגלגלים.

לאורך הזמן, בעקבות הבערה של הדלק במנוע, המערכת יוצרת 'פסולת', אלו שאריות של פחם, אשר נדבקים לחלקים השונים בתוך המנוע, משום שמולקולות שמנוניות מתחברות למולקולות של פחם ואלו נדבקות אל פנים המנוע.

נסו להעלות את התמונה בדמיונכם, מתי הרכב מרגיש חנוק? כאשר עודף פסולת מצטבר בדפנות של המנוע ופשוט, לא מאפשר לזה, לבצע את העבודה שלו בצורה חלקה.

הפסולת מכבידה על החלקים השונים במנוע וזה צריך לעבוד הרבה יותר קשה בכל פעם, כדי לתת לנו את התוצאה הרצויה, זו שהובילה אותנו להתקין את המנוע לרכב לכתחילה.

איך נראה תהליך הניקוי של הפיח במנוע?

האמת? אנחנו מדברים על תהליך די פשוט. מהרגע בו אנחנו מרגישים כי הרכב מרגיש חנוק, על כך עוד נדבר בהרחבה, על הסימנים המעידים על כך.

כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם בעל מקצוע. התפקיד שלו יהיה להגיע עם הציוד הנדרש כדי לשאוב את הפיח מהמנוע בתוך דקות ספורות.

המכונה, מזכירה קצת 'שואב אבק' גדול ואימתני, אלא, שבמקרה הזה, אנחנו מדברים על מכשיר אשר הותאם במיוחד לפעולה הזו.

בסך הכל, קרבון קלינינג או ניקוי פיח מהמנוע, כמו שמכנים זאת בעברית, לוקח בסך הכל, משהו בין שעה עד שתיים של עבודה בסך הכל.

למה אחזקה שוטפת משתלמת לאורך זמן

אמנם, ניקוי פיח במנוע זו פרוצדורה אשר המחיר שלה הינו החל מ- 550 ש"ח ויכול לעלות, בהתאם לסוג המנוע, משך הזמן בו לא נעשתה עבודה מהסוג הזה וכמות הקילומטרים שהרכב גמע על הכביש. אבל מהצד השני, הרי שאם לא נבצע את העבודה, בסוף, המחיר אותו נשלם יהיה הרבה יותר גבוה.

אם הרכב מרגיש חנוק, זה משום שהוא לא מצליח לעבוד כמו שצריך, בעקבות הפיח שהצטבר בחלקיו השונים. במילים אחרות, אנחנו נראה צריכה מוגברת של דלק, בשיעור של 25% יותר מזה שנדרש במנוע רגיל ונקי.

הרכב עלול להתגלגל למוסך לא פעם ולא פעמיים, עקב שחיקה מוגברת וכן, ישנם מקרים בהם רכב הפולט פיח בשיעור גבוה, נחשב כרכב שלא יכול לעמוד בתנאי הסף כדי לעבור טסט.

הרכב מרגיש חנוק? הגיע הזמן לצאת לדרך

בגדול, אנחנו, בחברת 'קרבון קלין טק', לא חושבים שהמטרה היא להגיע לסיטואציה בה הרכב מרגיש חנוק כדי לעשות מעשה.

בגדול, אם הרכב שלכם נמצא ברשותכם כבר חמש שנים לפחות, אם עברתם 30 אלף ק"מ בנסיעה, הרי שזה הזמן להזמין שירות ניקוי פיח במנוע, פעם בשנה לפחות.

אם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין ובמחירים משתלמים במיוחד, תוך שהעבודה מתבצעת אצלכם בבית, זה הזמן ליצור קשר.

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן