קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

הטיפול שישמור לכם על חיי המנוע

אם אתם רוצים לשמור על הרכב שלכם לאורך זמן, אנחנו שמחים לספר לכם שהגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הכלים שיעזרו לכם לשמור על חיי המנוע של הרכב שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מניעת תקלות עתידיות באמצעות טיפול פיח למניעת בלאי

אנחנו מאמינים כי הרבה פעמים יש לנו את הכלים למנוע תקלות עתידיות באמצעות שימוש בכמה כלים בסיסיים שיהפכו את הכל הרבה יותר פשוט.

הרי זה ידוע שבדרך כלל מניעה של תקלה היא פיתרון טוב בהרבה מהניסיון לתקן תקלה שכבר התרחשה בפועל.

לאורך הזמן המנוע של הרכב נשחק שלא באשמתנו, מדובר על מה שאין לנו ולא יכולה להיות לנו שליטה עליו.

שחיקה של הרכב הוא פועל יוצא של העובדה כי בסופו של יום הרכב שלנו הוא לא 'בית על גלגלים' כמו שיטענו אנשים מסוימים, אלא מדובר בראש ובראשונה על מכונה שכתוצר לוואי של העבודה שלה, נשחקת לאורך הזמן.

איך עובד המנוע של הרכב?

מנוע הרכב עובד בזכות חלקי המתכת שמחוברים זה לזה במטרה להניע את הבוכנות שמניעות בסופו של דבר את הגלגלים.

המנוע של הרכב מונע בזכות הדלק שנשרף במנוע ויוצר חום שמניע את הבוכנות ומכאן את הרכב כולו בסופו של דבר. משום שאנחנו רוצים לווסת את האנרגיה שנצברת במנוע, ישנם שני מנגנונים שנועדו לשמור על המנוע מהפעולה שהוא עצמו יוצר.

המערכת הראשונה היא מערכת השסתומים שתפקידה להוריד את מידות החום שמצטברות בתוך המנוע.

המערכת השניה היא צינור המפלט, כלומר, האגזוז, שאמור להוציא החוצה את שאריות הפיח שנוצר כתוצאה מהשריפה של הדלק.

מה קורה כאשר נשאר פיח בתוך המנוע?

גם אם נרצה מאוד ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים, עדיין שיעור מסוים מאחוז הפיח שהמנוע מייצר יישאר בפנים. לא רק זה, אלא שהשסתומים, אותה מערכת שנועדה לקרר את המנוע, ייסתמו בגלל שאריות הפיח.

לא רק השסתומים יינזקו ויסבו נזק לרכב, אלא מדובר על תהליך שפשוט מביא לירידה ביכולת של המנוע להתניע. כשהרכב לא סוחב בעליות, צריכת הדלק עולה, מידת זיהום האוויר מתגברת ועוד, זה הזמן לבצע ניקוי פיח במנוע.

מה זה ניקוי פיח במנוע? תהליך פשוט בו, בעזרת שירות שמגיע עד אליכם הביתה, אנחנו מנקים את המנוע משאריות הפיח ומאפשרים לו לחזור לפעילות תקינה.

קרבון קלינינג זו פעולה שמאפשרת לנו, לא פעם, להוריד את מידות זיהום האוויר בשיעור כזה, שהרבה פעמים רכבים שלא עוברים טסט בגלל הסעיף הזה, יכולים לעבור טסט בלי שום בעיה.

את העבודה מבצע מכונאי רכב מקצועי

באינטרנט תוכלו למצוא אינספור תכשירים שמאפשרים, כביכול, לנקות את המנוע בבית מהפיח בלי שום בעיה.

אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם שמדובר על מה שהוא שטויות במקרה הטוב ומה שמייצר נזק של ממש במקרה הרע.

רק מכונאי רכב מורשה, מי שיכול לפרק את המנוע, לנקות באופן יסודי בעזרת מכשירים מתקדמים ולהרכיב אותו מחדש, זה מי שיאפשר לכם ליהנות מהתוצאות של ניקוי פיח במנוע מקצועי ומיומן שנעשה כמו שצריך לאורך כל הדרך.

העבודה מתבצעת אצלכם בבית

כל כלי רכב שנסע 30 אלף קילומטרים ומעלה צריך לעבור ניקוי פיח במנוע פעם בשנה. מדובר על פעולת תחזוקה פשוטה שמתרחשת אצלכם בבית.

העלות של העבודה היא בערך 550 שקלים. המחיר יכול להשתנות כתוצאה מהיווצרות תנאים מורכבים לניקוי המנוע או בגלל שמדובר על רכב עם מנוע גדול במיוחד.

בגלל שמדובר על מה שלא דורש מכם מאמץ מצד אחד, אבל כן יכול להביא את הרכב למצב בו הוא נוסע בלי בעיה לאורך שנים קדימה, אנחנו לא היינו מהססים ומזמינים שירות מקצועי עוד היום.

אם אתם עדיין מתלבטים, שואלים כמה יעלה ניקוי פיח במנוע במקרה שלכם ואם אתם פשוט רוצים לקבוע תור, אין שום בעיה, זה הזמן לעשות זאת.

5/5 - (12 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן