קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

מה זה ניקוי קרבון קלין? כל המידע שחשוב

חברת 'קרבון קלין טק', היא מהחברות המובילות בארץ בכל הנוגע לניקוי פיח מהמנוע. החברה מגיעה עד לבית הלקוח, עם המכישור המתקדם ביותר, כדי להבטיח כי הרכב שלכם ימשיך לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות. אם אתם מחפשים עבודה במחירים משתלמים עבור ניקוי קרבון קלין, אם אתם רוצים להבטיח את משך חיי המנוע של הרכב שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נלמד אתכם כל מה שצריך לדעת בנושא הזה. אנחנו מתחילים עכשיו.

מה היתרונות של ניקוי קרבון קלין?

טבע האדם הוא להיות חכם לאחר מעשה ולא להקדים תרופה למכה. אבל כל מי שמכיר מקרוב את עולם הרכב, מבין כי עלינו לבצע עבודות אחזקה שונות, בשביל להבטיח כי הרכב שלנו, ימשיך לשרת אותנו לאורך שנים, ללא יוצא מין הכלל. ניקוי קרבון קלין זו אחת הפעולות החשובות הללו, אשר לצערנו, לא מוכרות דיין לקהל הנהגים ברכב.

אנחנו רוצים להתחיל מהיסודות. הרכב שלנו לא פועל מעצמו, לא מדובר על קסם או על נס. בגדול, בשביל שהגלגלים ינועו קדימה או אחורה, אנחנו צריכים לשרוף דלק ולייצר אנרגיה, זו מאפשרת לחלקי המתכת השונים, המרכיבים את המנוע, לפעול בסנכרון מושלם ולהביא אותנו מנקודה אחת לאחרת בבטחה.

אחד מתוצרי הלוואי של שריפת הדלקים הללו, הוא הפחם. הפחם, נוטה להידבק למולקולות שומניות, אשר עם הזמן, מצפות את החלקים השונים בתוך המנוע.

המשמעות היא כי הרכב יאלץ להפעיל הרבה יותר אנרגיה כדי להצליח להמשיך לספק את הדרישות שלנו, הנהגים.

ניקוי קרבון קלין, הנעשה באופן קבוע, באמצעות מכשור מיוחד, למעשה מסיר מעל החלקים השונים במנוע את הפחם המכביד וכך, אנחנו נראה ירידה חדה בזיהום האוויר אותו פולט הרכב, נראה ירידה בשחיקה של המנוע לאורך הזמן ואפילו תירשם ירידה של עד עשרים וחמישה אחוזים בצריכת הדלק.

כמה עולה השירות ומדוע הוא משתלם כל כך?

ניקוי קרבון קלין במנוע אחד לא עולה כמו זה המתבצע במנוע אחר. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את סוג הרכב, את נפח המנוע, את משך הזמן בו לא נעשתה עבודה מהסוג הזה.

בגדול, המחיר עבור העבודה הינו החל מ-550 ש"ח ויכול לעלות, בהתחשב באותם המשתנים. אבל, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי שמירה על הרכב באופן הזה, למעשה חוסכת לנו הרבה יותר כסף בטווח הארוך.

אנחנו מדברים על חיסכון בצריכה של דלק, על חיסכון של עבודות תיקון במוסך, משום שהמנוע לא נשחק באופן דרמטי עם הזמן.

אנחנו מדברים על כך שהרכב יעבור טסט בקלות רבה הרבה יותר, שכן שיעור זיהום האוויר שהרכב יפלוט ירד גם כן ובמילים אחרות, בדרך כלל, הקדמה של תרופה למכה, גם אם היא עולה קצת כסף, תהיה משתלמת בהרבה מהניסיון לתקן את הדרוש תיקון בדיעבד.

מי יכולים ליהנות מניקוי קרבון קלין?

אנחנו ממליצים על ניקוי פיח מהמנוע או בשמו השני, ניקוי קרבון קלין, פעם בשנה, עבור רכבים שכבר עברו מעל 30 אלף קילומטרים על הכביש.

השירות שלנו נעשה במכשור מתקדם במיוחד, כך שאין חשש לכך שהרכב ינזק כתוצאה מהעבודה.

השירות נעשה בבית הלקוח, כך שאתם גם לא צריכים לחשב את משך הזמן אותו תאבדו בניסיון להגיע לקבלת שירות, אנחנו חוסכים לכם זמן וגם באופן הזה, חוסכים לכם לא מעט כסף, וודאי לעסוקים מבניכם.

מה הסימנים לכך שיש לבצע את העבודה בדחיפות?

אם אתם לא מבצעים ניקוי קרבון קלין באופן קבוע ואם אתם חוששים כי יש בעיה ברכב, אנחנו רוצים להשאיר לכם כמה סימנים שיעזרו לכם לזהות כי הגיע הזמן לפנות לקבלת שירות:

  1. במידה והרכב צורך דלק בשיעור גבוה מדי : כאמור, עליה בשיעור צריכת הדלק, בדרך כלל מעידה על כך שהמנוע לא עובד כמו שצריך בעקבות עומס של פיח ואבק המסתתר בין חלקיו השונים.
  2. אם יש טענות לכך שהרכב מזהם את האוויר ולכן לא יכול לעבור טסט: התופעה בדרך כלל נובעת מכך שהמנוע מכיל כמויות גבוהות מדי של פיח ועלינו לתת על כך את הדעת.
  3. אם הרכב כמו 'לא סוחב' כמו שצריך: כאמור, אם הרכב לא עובד באופן אליו התרגלנו, זה הזמן לפנות לקבלת עזרה.

 אם אתם רוצים ליהנות משירות מקצועי ללא פשרות, תוך שאתם נהנים מאחריות מלאה על כל הטיפול של ניקוי קרבון קלין, אנחנו, חברת 'קרבון קלין טק', ממתינים לכם ממש עכשיו.

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן