קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי מנוע מפיח – הטיפול החשוב ביותר לשמירה על המנוע

בעידן בו אנחנו חיים, זה כמעט בלתי אפשרי, לצפות מאנשים מבוגרים להתנהל בעולם בלי כלי רכב. אנחנו הרי יודעים, היטב, כי לכלי הרכב יש תפקיד מכריע בחיים של כל אחד מאיתנו, לא רק כמוצר צריכה בסיסי, אלא פשוט משום שמדובר על הכלי האפקטיבי והיעיל ביותר שיש, כדי להצליח ולהגיע מנקודת אחת לאחרת. בכל זאת, קשה להסביר, על אף החיבה הרבה של ישראלים לכלי הרכב שלהם, מדוע רבים כל כך לא עושים את הפעולות הבסיסיות ביותר כמו טיפול לניקוי מנוע מפיח, כדי להבטיח כי הרכב יעבוד כנדרש לאורך שנים. המזל הוא שאנחנו כאן, כדי לתת לכם את המידע הרלוונטי, שיעזור גם לכם לשמור על הרכב שלכם בצורה מיטבית.

חברת קרבון קלין טק המקצוענים בשירותי ניקוי מנוע מפיח

לחברת קרבון קלין טק ניסיון של חמש עשרה שנים בעולם מכונאות הרכב ובחמש השנים האחרונות, ניסיון רב בכל הנוגע לתהליכים של ניקוי מנוע מפיח.

החברה מגיעה עד לבית הלקוח ובתוך שעתיים בלבד, מוציאה את הרכב מהטיפול, כמו חדש. בקרבון קלין טק אתם מקבלים אחריות על כל הטיפול, מההתחלה ועד הסוף. במחירים משתלמים וביד מקצועית.

אתם זוכים לקבל טיפול מעולה, ללא כל מאמץ מצידכם. לפרטים ופניות, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו.

אז מה זה ניקוי מנוע מפיח ולמה זה כל כך חשוב?

כדי לדבר על קרבון קלינינג, בלעז או במילים אחרות: ניקוי מנוע מפיח, אנחנו צריכים להכניס אתכם, בכמה מילים לעולם המכניקה של הרכב. אנחנו יודעים, זה תמיד נשמע קצת מסובך, אבל האמינו לנו, לאחר הסבר קצר גם אתם תבינו הכל.

כלי הרכב שלנו עובד באופן הבא: דלק נשרף בתוך המנוע ומייצר חום. האנרגיה מפעילה את המנוע ומאפשרת לו להפעיל את הגלגלים. גלגלי הרכב בתורם מתחילים לנוע, מה שלמעשה מאפשר לכלי הרכב שלכם לנסוע ביעילות ובקלות מנקודה אחת לאחרת.

המנוע אם כן, הוא כמו 'המוח' של כלי הרכב. כאשר הדלק הוא כמו הדם שמזרים את האנרגיה ומעביר אותה לשאר חלקי הרכב.

משום שבמנוע מתרחש למעשה תהליך של שריפה, לאורך הזמן, במנוע מצטבר פיח. הפיח נדבק לשאריות של שמנים בתוך המנוע, כך ששכבת האבק והפיח מצטברת בקלות ובמהירות.

לאורך הזמן, הפיח ממלא את החלקים בין הצינורות, ממלא את השסתומים של המנוע ולמעשה, מכביד על המנוע ומונע ממנו לעבוד בצורה מיטבית.

בין היתר, נראה עליה בצריכת הגז של הרכב, שכן זה צריך יותר אנרגיה כדי לעבוד כנדרש. במקרים נוספים, נראה שחיקה דרמטית במנוע וירידה בכוח הסוס.

ניקוי מנוע מפיח הוא תהליך בו אנחנו מנקים את כל שכבת הפיח הזו, כדי לאפשר למנוע לעבוד בצורה טובה יותר וחלקה יותר לאורך הזמן.

מי צריכים לעשות קרבון קלינינג וכל כמה זמן יש לבצע את הפעולה הזו?

בעקרון, כל בעלי הרכבים, בין אם מדובר על אופנוע ובין אם מדובר על רכב מסחרי, ההמלצה היא לכל אחד, לא לוותר על קרבון קלינינג.

אמנם ההמלצה לא נוגעת לרכבים חדשים, אבל כל כלי רכב שעבר מעל שלושים אלף קילומטרים, בהחלט צריך לעבור תהליך של ניקוי מנוע מפיח, לפחות פעם אחת בשנה.

כמה עולה תהליך של ניקוי מנוע מפיח?

כאמור, את השירות אפשר לקבל ממש בפתח הבית, אינכם צריכים לנסוע רחוק כדי לקבל את המענה המקצועי לו אתם זקוקים. המחיר עבור ניקוי מנוע מפיח מתחיל ב-550 ₪ ותלוי בעיקר בגודל המנוע ובמצבו.

מטבע הדברים, במידה ומדובר על רכב המגיע בתדירות גבוהה להשלמת התהליך, מחיר העבודה יהיה נמוך יותר, פשוט משום שהמנוע של הרכב האמור יהיה נקי ממנוע של כלי רכב שלא עבר טיפול מקיף בעבר.

הזמינו עכשיו טיפול לניקוי מנוע מפיח

ניקוי פיח מהמנוע הנעשה באופן קבוע, חוסך בצריכת הדלק, חוסך בהוצאות על הרכב לאורך הזמן ובעיקר, שומר על המנוע משחיקה. אל תמתינו, פנו לקבלת שירות והצעת מחיר כבר עכשיו.

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן