קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח מהמנוע האם מומלץ?

ראשית לפני שנענה על השאלה "ניקוי פיח מהמנוע האם מומלץ" צריך להבין באיזה סוג טיפול מדובר ובמה הוא תורם לתחזוקת המנוע והרכב בכלליותו, איך הטיפול מתבצע, לאיזה סוגי רכבים הוא מתאים ומתי כדאי לבצע את הניקוי, כל זאת במאמר שלפניכם.

ניקוי פיח מהמנוע חוות דעת

אז היי אנחנו קרבון קלין טק החברה המובילה בישראלה לניקוי פיח מהמנוע (או קרבון קלינינג בשפה האנגלית) בצורה המתקדמת ועם המכונות הטובות והמקצועיות ביותר בתחום.

עם וותק של 5 שנים ועם שירות בפריסה ארצית יחד עם מחירים מפתיעים אנו ממשיכים לשמור על מעמדנו כמובילים בתחום. באתר תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת עלינו מלקוחותינו שלא פעם חוזרים שנה אחר שנה לטיפול.

אז איך בעצם פועל המנוע ואיך הפיח נוצר?

שאלה מצוינת. המנוע נכנס לפעולה באמצעות הדלק שמייצר בעירה בתוך המנוע. 70% מהדלק בממוצע מתכלה במהלך הפעילות המנוע וכ-30% ממנו הופך לפיח שמצטבר במערכת המנוע והדלק, בשסתומים ובמזרקים, ממיר קטליטי, טורבו, חיישני EGR, מצערת ועוד.

כתוצאה מהפיח שהצטבר נוצרות סתימות במנוע שמורידות את יכולת תפוקת המנוע ויוצר בלאי מואץ בחלקי המנוע.

בנוסף לכך, חוויית הנהיגה נפגעת ולרוב מרגישים שהרכב לא סוחב בעליות ונחלש בהאצה ובעליות.

לעיתים הפיח חודר אל תוך הממיר הקטליטי בכמות גבוהה מידי וגורם לסתימה בממיר הקטליטי והמנורה נדלקת על פני לוח המחוונים של הרכב, מה שלרוב יוביל אתכם אל המוסך שם תאלצו לשלם מאות או אלפי שקלים על תיקון ואיתור הבעיה.

ניקוי פיח מנוע האם מומלץ? לכל רכב ובכל שנה

כיום, כמו שכולנו יודעים הטכנולוגיה מתקדמת ובעזרתה ניתן לשמור על כלי הרכב ולהפחית את הבלאי שנוצר כתוצאה מהשימוש הטבעי.

כל רכב או כלי הפועל על מנוע בעירה פנימית בין אם זה מנוע דיזל או בנזין חייב לבצע טיפול לניקוי פיח לפחות פעם בשנה או לאחר 30 אלף ק"מ נסיעה.

הטיפול מתבצע בעזרת מכונה ייעודית לניקוי פיח מנועים ובעזרת תרכובת של גז מימן שמוכנסים בלחץ גבוה על אל כל חלקי המנוע כשהרכב ממונע.

הטיפול הוכח כיעיל בכל העולם ומטיב עם פעילות המנוע וחלקיו וכמובן מנקה את הפיח שהצטבר במנוע בצורה יעילה ללא הצורך בפירוק חלקים והרכבה מחדש, מה שלרוב מייקר את העניין. הטיפול מתאים לכל סוגי הרכבים, משאיות ואטובוסים, סירות ועוד.

אז למה בעצם מומלץ לבצע את הטיפול?

כמו שכבר אתם יכולים להבין התשובה לשאלה ניקוי פיח מהמנוע האם מומלץ היא ברור שכן.

לטיפול משמעות רבה לתחזוקת המנוע, בנוסף תוכלו ליהנות מחיסכון בצריכת הדלק עד כ-25% שזה בפני עצמו משהו שחשוב מאוד לכל בעל רכב. שיפור חוויית הנהיגה תורגש מיד לאחר הניקוי ותוכלו להרגיש איך הרכב מאיץ בקלות יותר ולא נחנק או מוציא פיח מהאגזוז.

דבר נוסף וחשוב הוא הניקוי פיח מהממיר הקטליטי שעלותו יקרה במידה ויש צורך להחלפה והוא סתום.

בעזרת הטיפול ניתן לנקות גם את הממיר מפיח ולהחזירו לפעילות תקינה כבתחילה. כמובן שכתוצאה מכך גם רמת זיהום האוויר תופחת וכך תוכלו לעבור את הטסט בהצלחה ללא צורך להגיע מחדש.

מה המחיר ועלויות הטיפול לניקוי פיח?

המחיר בד"כ מתחיל מכ-550 ₪ לפני מע"מ ועשוי לעלות מעט בהתאם לגורמים המשתנים כגון סוג הרכב, שנת הייצור וכמות הק"מ שהרכב עבר.

בעזרת הנתונים האלה ניתן לקבוע את משך הזמן הטיפול כשבעצם ככל שהרכב ישן יותר יש צורך בטיפול ארוך יותר של בין שעה וחצי לשעתיים.

נשמע לי טוב, איך אפשר להזמין אתכם?

אם הגעתם עד לכאן אנו בטוחים שהשכלתם להבין שניקוי פיח מהמנוע הוא חלק בלתי נפרד מתחזוקת הרכב השנתית כמו שמבצעים טיפול 10,000 לרכב.

כל מה שנותר לכם לעשות זה להרים אלינו צלצול בטלפון 077-2316821 או להשאיר פניה באתר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם להמשך הזמנה או ייעוץ.

בניגוד לחברות אחרות אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית עם ניידות שירות עד בית הלקוח מהדרום ועד הצפון הרחוק.

בעזרת פריסה ב-3 מוקדים שונים אנו יכולים להציע את הטיפול במחירים נוחים לכל כיס, אז יאללה אל תחכו שיהיה מאוחר מידי.

צרו קשר עוד היום ונתאם עבורכם תאריך ושעה לניקוי הפיח מהמנוע בעזרת המקצוענים בתחום – קרבון קלין טק מחכים לכם על הקו 😊

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן