קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פיח במנוע – כל השיטות והטכניקות

יש מי שכבר שמעו בעבר על ניקוי פיח במנוע ויש מי ששומעים על המושגים הללו לראשונה. המאמר הזה מיועד לכולם, אלו שיודעים באיזה אופן כי עליהם לפנות לקבלת טיפול של ניקוי פיח למנוע ועבור מי שזו הפעם הראשונה שלהם. לפני הכל, אנחנו נציג את עצמנו. חברת 'קרבון קלין טק', היא החברה המתקדמת בארץ לניקוי פיח במנוע. אנחנו פועלים בכל רחבי הארץ כבר חמש שנים, תוך שאנחנו נעזרים במיכשור המתקדם ביותר שיש לשוק להציע. אם אתם מעוניינים לקבל שירות מקצועי, עד בית הלקוח, אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד לעזרה. כעת, ללא שהיות מיותרות, בואו נצלול אל עובי הקורה.

למה חשוב לבצע ניקוי פיח במנוע?

המכונית שלנו היא במידה רבה, חלק אינטגרלי מהחיים שלנו, מה שאנחנו לוקחים בתור 'מובן מאליו'. אבל, ברגע בו מתחילות להיווצר תקלות, אנחנו מתחילים להבין כי מדובר על מה שמספק לנו שירות אדיר בכל פעם מחדש. הרכב שלנו לא עובד יש מאין, הוא בנוי כמו מלאכת מחשבת. תפקידו של המנוע חשוב מאין כמוהו. המנוע שורף דלק, מה שמאפשר לנו ליצור אנרגיה שמפעילה את הגלגלים ואת המערכות השונות ברכב. ללא פעולת השריפה הזו, הרכב יעמוד כגוש מתכת חסר תועלת.

מתי הגיע הזמן לבצע ניקוי פיח במנוע? כאשר הרכב מרגיש כאילו הוא 'לא סוחב'. למה הכוונה? מכירים את הרגע הזה? הנקודה בה הרכב כמו לא נוסע אלא אם אנחנו סוחטים את דוושת הגז? הרגע בו הרכב כבר לא עולה את העליות לירושלים באותו האופן? זה הרגע בו עלינו להבין כי ללא ניקוי של המנוע, לא נוכל להשיב את הרכב לפעילות תקינה.

זאת משום שעם הזמן, פיח, תוצר הלוואי של פעולת השריפה, נוטה להצטבר בחלקים שונים בתוך המנוע, כך שזה לא מצליח לעבוד כמו שצריך, בצורה חלקה ואחידה. אם לא נבצע את עבודות האחזקה בזמן, בפועל, נמצא את עצמנו בבעיה.

מה היתרונות של תהליך הניקוי?

ראשית, כאשר אנחנו פונים באופן קבוע לביצוע ניקוי פיח למנוע, אנחנו מבטיחים כי הרכב לא יישחק בחדות לאורך הזמן. כך, אנחנו יכולים לשמור על המנוע, על חלקיו השונים, בלי כל חשש. בנוסף, הרי שנראה ירידה של עד עשרים וחמישה אחוזים, בצריכת הדלק. לא רק זה, ניקוי פיח למנוע, מסייע לנו בהפחתה של זיהום האוויר אותו פולט הרכב שלנו.

אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לפנות לקבלת שירות עוד היום, נגיד כי המטרה במתן השירות הזה היא למנוע מכם להגיע למוסך שוב ושוב, לסבול מירידה בתפוקה של הרכב וכן הלאה. בהמשך נדבר על המחיר אותו יש לשלם בעבור הפרוצדורה, אבל אנחנו מאמינים כי כל היתרונות הללו, בהחלט הופכים את השירות משתלם במיוחד.

כמה עולה ניקוי פיח במנוע בכמה מילים?

ניקוי פיח למנוע הינו החל מ- 550 ש"ח ועשוי לעלות. חשוב להבין, ככל שהמנוע גדול יותר וככל שעבודות התחזוקה הללו לא בוצעו לאורך הזמן, כך העבודה תיארך זמן רב יותר והמחיר עבורה יעלה. משך הזמן אותו נבצע את העבודה לא יעלה על שעתיים. משום שתהליך ניקוי קרבון קלינינג, או בשמו השני, ניקוי פיח למנוע, מתבצע אצלכם בבית, אתם לא צריכים להיות מוטרדים מכך שתיאלצו גם 'לוותר על יום עבודה', כדי ליהנות מהטיפול המיוחד הזה.

איך תדעו כי הגיע הזמן לטפל?

אנחנו ממליצים על ניקוי פיח למנוע פחות פעם בשנה. השירות רלוונטי לבעלי רכבים אשר עברו את שלושים אלף הקילומטרים הראשונים ואלו המחזיקים ברכב שלהם כבר מספר שנים. ישנם סימנים מטרימים על כך שיש לבצע את העבודה מוקדם ככל הניתן.

בין היתר, אם הרכב 'לא סוחב', אם אתם רואים עליה בצריכת הדלק, אם אתם לא מצליחים לעבור טסט ואם אתם מוצאים את עצמכם מגיעים למוסך פעמים רבות מדי לאורך השנה, הרי שעכשיו הזמן לפנות לקבלת שירות מקצועי.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

חברת 'קרבון קלין טק', כאמור, היא מהחברות המובילות בארץ בתחום והיא כבר מצליחה, חמש שנים, לתת מענה רחב לכל אחד מהלקוחות של החברה. אנחנו נשמח לסייע גם לכם בהקדם. לפרטים, אנחנו ממתינים לכם כאן.

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן