קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ניקוי פחם למנוע – מה זה אומר ואיך זה מתבצע?

תהליך של ניקוי פחם למנוע לא נשמע כמו הנושא המעניין ביותר בו תתקלו, אבל אתם לא יודעים עד כמה הפעולה הפשוטה הזו יכולה לשמור על כלי הרכב שלכם ולהיטיב איתו. אנחנו יודעים, יש לכם הרבה דברים 'על הראש', אתם לא רוצים לעסוק בכל הדברים שאתם צריכים לטפל בהם, וודאי לא במניעת בעיות עתידיות בכלי הרכב שלכם. אבל האמינו לנו, בשעה בה מתרחשת תקלה בכלי הרכב, אין מי שלא מצטער על כל אותם צעדים בהם ניתן היה לנקוט מראש. אז על מה אנחנו מדברים בכלל ולמה ניקוי פחם למנוע הוא תהליך הכרחי? אנחנו כאן עם כל התשובות.

כמה מילים על המנוע של הרכב שלכם

בלי להכיר את כלי הרכב שלכם, אם הוא נסע מעל שלושים אלף קילומטר, אנחנו יכולים להגיד, בוודאות מוחלטת כי מדובר על מנוע מלא פיח, אותו יש לנקות.

מדוע? משום שלאורך הזמן, בעקבות תהליך השריפה של הדלק המתרחש בתוך המנוע, בלי לשים לב, המנוע מתמלא בפיח.

הפיח ממלא את השסתומים, מונע מהחלקים של המנוע לעבוד בסנכרון ובצורה טובה, מה שגורר צריכה מוגברת של דלק בשל הצורך של המנוע לפצות על הקושי שלו להתניע ולעבוד כנדרש.

מהצד השני, עלויות האחזקה של הרכב עולות בהתאמה. לא רק בשל צריכה מוגברת של דלק, אלא גם בגלל השחיקה הדרמטית של המנוע, זו שתביא אתכם למוסך בכל שני וחמישי.

ניקוי פחם למנוע אם כן, אולי נשמע כמו נושא לא מעניין במיוחד, אבל אם תקפידו לקבל טיפול מחברה מקצועית באופן קבוע, הפעולה הפשוטה הזו תשמור על חיי הרכב לאורך הזמן.

חברת קרבון קלין טק מביאה את המצויינות עד לפתח הבית שלכם

אז עכשיו אתם מבינים למה קרבון קלינינג הוא חשוב כל כך, אתם וודאי כבר מבינים למה אנחנו מעודדים אתכם לצאת לדרך ולקבוע תור לטיפול כבר היום.

היתרונות של הזמנת השירות מחברת קרבון קלין טק מתחילים, בראש ובראשונה, בעובדה כי אתם מקבלים שירות מקצועי, חסר פשרות, של מי שעוסקים בתחום הניקוי פיח למנוע ומתמחים בטיפולים של ניקוי פחם במנוע בחמש השנים האחרונות, עד פתח הבית שלכם.

כן, מה ששמעתם, אתם לא צריכים לנסוע למוסך או לצאת מהבית. אתם תעשו כל מה שאתם צריכים לעשות ואנחנו נגיע לטיפול של כשעתיים לכל היותר.

בזכות מחירים משתלמים והיכרות מעמיקה עם התחום, אנחנו יודעים להעניק טיפול מקיף לכל סוגי הרכב.

איך מבצעים ניקוי פחם למנוע ומאילו מוצרים מומלץ להימנע?

בעיקרון, אנשי המקצוע נעזרים במכשיר מיוחד ששואב, בעדינות, את הפיח מתוך המנוע.

ההמלצה שלנו, בתור מי שמבינים בתחום ובכל הנוגע לתהליכים של קרבון קלינינג, היא להימנע מכל מיני תכשירים מיוחדים לניקוי ביתי של הפיח מהמנוע.

לא רק שאתם תשלמו סכומי כסף גבוהים לתכשירים שכביכול מבטיחים ניקוי פחם למנוע, אלא שבפועל, התכשירים הללו לא בהיכרח יובילו לתוצאות.

כך שבסופו של התהליך אתם תוציאו כסף בלי לקבל תמורה. אם אתם באמת רוצים לשמור על חיי המנוע שלכם לאורך שנים, אין באמת תחליף לטיפול מקצועי במכונה מתקדמת.

פעולה פשוטה היום תחסוך לכם הרבה כסף בעתיד

כאמור, לאורך השנים, בין אם תרצו בכך ובין אם לא, המנוע צובר פיח. הפיח ממלא את השסתומים, הפיח מונע מהמנוע לא רק להוציא את החום, אלא גם בנקודות החיכוך בין החלקים השונים במנוע, נראה שחיקה לאורך הזמן, מה שפשוט פוגם בביצועים של המנוע והורס אותו, לעיתים עד לנקודת האל חזור.

כל כלי רכב שעבר 30 אלף קילומטרים, צריך להגיע לטיפול של ניקוי פחם במנוע לפחות פעם בשנה. אם תשקיעו היום ותגיעו באופן קבוע לקבלת טיפול, את התוצאות אתם עוד תראו בהמשך.

אם אתם רוצים לחסוך בכסף ובעיקר, להימנע מכאב ראש מיותר, אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות.

5/5 - (14 דירוגים)

בהחלט כן! לרשותינו ניידות שירות הפרוסות ברחבי הארץ לביצוע טיפול לניקוי פיח מהמנוע עד בית הלקוח!

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר >> להשאיר פרטים או להתקשר למוקד שלנו >> ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת עבורכם!

שאלה מצוינת! ראשית נאמר שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים כמו: נפח המנוע, כמות הק"מ שהרכב עבר ועוד.

להצעת מחיר אישית ומותאמת השאירו פרטים או התקשרו לאחד מהנציגים שלכם ונשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי!

תוכן עניינים

קרבון קלינינג חוות דעת

אביעד מאיר
אביעד מאיר
תל אביב
קרא עוד
תודה רבה על טיפול מצוין לניקוי הפיח במנוע. אין ספק שמרגישים שיפור בהאצת הרכב.
נתנאל כהן
נתנאל כהן
גדרה
קרא עוד
היה לי בעיות של ממיר קטליטי חסום ככל הנראה ונדלקה נורה. הגיע נציג וביצע את הטיפול בצורה מקצועית והסביר על כל התהליך בעצם ומה הוא עושה לשיפור המנוע. תודה רבה וישר כח.
אייל משה
אייל משה
סביון
קרא עוד
לאחר סקירה קצרה בקטנה על חברות שמבצעות את הטיפול הגעתי אל קרבון קלין טק, אחרי שיחה טלפונית התרשמתי לטובה וגם המחיר היה מעולה ביחס לאחרים. הטיפול בוצע וניכר שיפור בחוויית הנהיגה.
ליאל מקסימוב
ליאל מקסימוב
חיפה
קרא עוד
הגעתי אליהם בעקבות זה שלא העבירו את הרכב טסט במכון הרישוי ככל הנראה בגלל זיהום אוויר גבוה. לאחר הטיפול הרכב עבר טסט בהצלחה! אז תודה רבה הצלתם אותי וחסכתם לי כמה אלפי ש"ח ממה שביקשו במוסך. תודה!!!
הקודם
הבא

צור קשר

צריכים לבצע ניקוי פיח במנוע?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
5/5

מידע נוסף וחשוב

דילוג לתוכן