קרבון קלין טק - ניקוי פיח מהמנוע

ביטול מערכת אוריאה

כשמדובר בבקרת פליטות של כלי רכב, מערכת האוריאה ממלאת תפקיד מכריע בהפחתת מזהמים מזיקים ובשמירה על ציות לתקנות סביבתיות. עם זאת, כמו כל מערכת מורכבת, מערכת האוריאה עלולה להיתקל בתקלות שיכולות להשפיע על ביצועי הרכב ופליטת המזהמים. אנו מציעים פיתרון חסכוני לבעיה, ביטול מערכת אוריאה באמצעות תוכנת ניהול מנוע.
ביטול מערכת אוריאה

✔️ מומחים בביטול מערכת אוריאה AdBlue!

☑️ מתאים רק לרכבים שאינם כבר באחריות יצרן

✔️ מתאים לרכבים, משאיות וכלי צמ"ה

☑️ ייעוץ טלפוני חינם עם מכונאי רכב מטעמנו.

✔️ מחירים הוגנים ושירות בפריסה ארצית

מה זה מערכת אוריאה בכלל? ׁ(AdBlueׁׁ)

מערכת האוריאה, הידועה גם בשם מערכת הפחתה קטליטית סלקטיבית (SCR), היא מרכיב חשוב במכוניות מודרניות המסייע בהפחתת פליטות מזיקות ועמידה בתקנות סביבתיות. הוא תוכנן במיוחד כדי להפחית את רמות תחמוצות החנקן (NOx) הנפלטות על ידי כלי רכב המונעים בדיזל.

מערכת האוריאה מורכבת ממספר רכיבי מפתח הפועלים יחד כדי להמיר תחמוצות חנקן לגז חנקן ואדי מים בלתי מזיקים, וכתוצאה מכך גזי פליטה נקיים יותר.

מה זה מערכת אוריאה
מה זה מערכת אוריאה

לקוחות יקרים שימו לב! אנו מבצעים את השירות רק לרכבים שאינם כבר באחריות יצרן.

תקלות אפשריות במערכת האוריאה

לפניכם 5 תקלות אפשריות שהיינו מציעים עבורם שירותי ביטול מערכת אוריאה:

1. כישלון הזרקת אוריאה

אחת התקלות הנפוצות ביותר במערכת האוריאה היא כישלון של הזרקת אוריאה. מצב זה מתרחש כאשר המחשב המשולב ברכב מזהה בעיה בהזרקת תמיסת אוריאה, החיונית להפעלת מערכת ההפחתה הקטליטית הסלקטיבית (SCR). תקלה זו עלולה לגרום לפליטת מזהמים מוגברת ולביצועי מנוע מופחתים.

2. תקלה בחיישן אוריאה

מערכת האוריאה מסתמכת על חיישנים שונים כדי לנטר את הריכוז והרמה של תמיסת אוריאה. אם חיישן התקלקל, ככל הנראה זה יוביל לקריאות שגויות, וכתוצאה מכך מינון לא נכון של אוריאה. הדבר עלול לגרום לבעיות כגון צריכת דלק מופרזת, כוח מנוע מופחת ועוד.

3. כשל במשאבת אוריאה

משאבת האוראה אחראית על העברת תמיסת אוריאה ממיכל האחסון למערכת ההזרקה.

אם משאבת האוריאה נכשלת או חווה תקלה, זה יכול לשבש את הזרימה התקינה של אוריאה ולהוביל לירידה ביעילות של מערכת SCR. הדבר עלול לגרום לפליטת מזהמים מוגברת ולבעיות פוטנציאליות בביצועי המנוע.

4. זיהום או חסימה

מערכת האוריאה יכולה גם להיות רגישה לזיהום או חסימה, במיוחד במיכל האוריאה או בקווי ההזרקה.

מזהמים או סתימות עלולים לשבש את זרימת תמיסת האוריאה ולגרום לבעיות כגון פיזור לא אחיד, מינון לא נכון או אפילו סתימה ואי יכולת של הזרקת אוריאה. ייתכן ואף זה יוביל לנזק פוטנציאלי למערכת SCR.

5. כשל במחמם אוריאה

כלי רכב מסוימים מצוידים במחממי אוריאה כדי למנוע הקפאה של תמיסת האוריאה בטמפרטורות קרות יותר.

אם יש כשל במחמם האוריאה, זה עשוי לגרום להקפאה של אוריאה ולגרום לסתימות במערכת. בנוסף, זה יכול להוביל לכשלים בהזרקת אוריאה ופליטות מוגברות.

לא עדיף לתקן את מערכת האוריאה?

נגיד בצורה חד משמעית – תמיד עדיף לתקן!. אז בטח השאלה הבאה שאתם שואלים היא מדוע אז לבטל את מערכת האוריאה?

מהסיבה הפשוטה, שגם אם תבצעו תיקון של המערכת, כל תקלה עתידית תעלה אלפי שקלים של תיקון ולפעמים אף עשויה להגיע לעשות אלפי שקלים.

ככה שההמלצה שלנו היא לבטל את המערכת שלא נצטרך להתעסק איתה בעתיד בשום צורה שהיא.

ביטול מערכת אוריאה מחיר
ביטול מערכת אוריאה מחיר

ביטול מערכת אוריאה מחיר

מחיר ביטול מערכת אוריאה הינו החל מ-1,600 ש"ח ומשתנה מרכב אחד לשני והכל בהתאם למורכבות הבעיה ותהליך הביטול. אנו מבצעים ביטול לכל סוגי הרכבים שאינם באחריות יצרן. 

לפניכם מחירון כללי לביצוע ביטול מערכת אוריאה ברכב, המחירים אינם סופיים ועשויים להשתנות מרכב אחד לשני. למחיר מדויק התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם הצעת מחיר כבר בטלפון ולהגיע עד אליכם לביצוע הביטול.

ביטול מערכת אוריאה ברכב

מחיר הביטול

ביטול אוריאה מחיר כללי

החל מ-1,600 ₪

ביטול מערכת אוריאה סיטרואן

החל מ-1,700 ₪

ביטול אוריאה ברלינגו

החל מ-1,700 ₪

ביטול אוריאה סילברדו

החל מ-1,750 ₪

ביטול אוריאה למשאית

החל מ-3,000 ₪

ביטול אוריאה לטרקטורים וכלי צמ"ה

החל מ-3,000 ₪

לקוחות יקרים שימו לב! אנו מבצעים את השירות רק לרכבים שאינם כבר באחריות יצרן.

שימוש בתוכנת ניהול מנוע כפתרון לביטול מערכת אוריאה

כאשר מתמודדים עם תקלות במערכת אוריאה (AdBlue), אחד הפתרונות האפשריים הוא להשתמש בתוכנת ניהול מנוע כדי לבצע ביטול ל-AdBlue (מערכת האוריאה) ולהחזיר את המערכת לביצועים אופטימליים.

תוכנת ניהול מנוע לביטול מערכת אוריאה, כגון תוכנת ניהול מנוע סטייג' 1, יכולה לשנות את הפרמטרים של יחידת בקרת המנוע (ECU) כדי לפצות על בעיות במערכת ולהבטיח שהרכב יפעל ביעילות ובמסגרת תקני הפליטה.

על ידי תכנות מחדש של ה- ECU, תוכנת ניהול המנוע יכולה לייעל את ביצועי המנוע, אספקת הדלק ופרמטרים קריטיים אחרים כדי להפחית את ההשפעה של תקלות במערכת אוריאה. זה יכול להוביל לשיפור כוח המנוע, הפחתת פליטת מזהמים ויכולת נהיגה משופרת.

כמו כן, תוכנת ניהול מנוע לביטול מערכת אוריאה יכולה לספק יכולות ניטור ואבחון בזמן אמת, ומאפשרת לנהגים או טכנאים לזהות ולטפל בתקלות פוטנציאליות במערכת באופן מידי.

עם זאת, חשוב לציין כי שימוש בתוכנת ניהול מנוע כפתרון לתקלות במערכת המנוע צריך להיעשות תוך התייעצות עם אנשי מקצוע בעלי מומחיות בכוונון מנוע ובקרת פליטת מזהמים.

הם יכולים להבטיח שהתוכנה מותקנת כראוי, מותאמת למפרט הרכב ועומדת בתקנות המקומיות.

לקוחות יקרים שימו לב! אנו מבצעים את השירות רק לרכבים שאינם כבר באחריות יצרן.

ביטול מערכת אוריאה מבצעים אצל המומחים בתחום

כמו שכבר ציינו לעיל, לתקלות במערכת האוריאה של הרכב יכולות להיות השפעות משמעותיות על ביצועי המנוע ופליטת המזהמים.

תקלות נפוצות כוללות כשל בהזרקת אוריאה, תקלה בחיישן, כשל במשאבה, זיהום או סתימה וכשל במחמם אוריאה ועוד.

כדי לטפל בתקלות אלו, שימוש בתוכנת ניהול מנוע כפתרון יכול להיות אופציה יעילה לביטול תקלות במערכת אוריאה ולהשבת הביצועים האופטימליים. עם זאת, חשוב לבצע זאת בעזרת מומחים כדי להיות רגועים שהכל בוצע כהלכה.

אנו בקרבון קלין טק מתמחים בביטול תקלות ברכב, בעזרת התוכנות הייחודיות שברשותינו. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל שאלה שתצוץ. סעו בדרכים טובות!

5/5 - (16 דירוגים)

מידע נוסף שיעניין אותך

דילוג לתוכן